مهمانان خارجی برای حضور در ایران بلیت گرفته‌اند نوحی: برخی دوست ندارند در وزارت ورزش اتفاقات خوبی رخ
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

مهمانان خارجی برای حضور در ایران بلیت گرفته‌اند
نوحی: برخی دوست ندارند در وزارت ورزش اتفاقات خوبی رخ دهد/ گودرزی موافق برگزاری فستیوال است

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی گفت: یکسری افراد در سطح میانی وزارت ورزش حضور دارند که دوست ندارند اتفاقات خوبی در ورزش رخ دهد.

خبرگزاری فارس: نوحی: برخی دوست ندارند در وزارت ورزش اتفاقات خوبی رخ دهد/ گودرزی موافق برگزاری فستیوال است

، محمد نوحی با حضور در برنامه تلویزیونی هر روز ورزش در مورد برگزاری چهارمین دوره فستیوال هنرهای رزمی اظهار داشت: من 13 سال است در ورزش در پست‌ های مختلف مسئولیت داشته‌ام. 15 سال قبل بازیکن بوده‌ام و با ورزش بزرگ شده‌ام. ما چند سال پیش طرحی را به سازمان تربیت بدنی وقت ارائه کردیم که می‌خواهیم یک فستیوالی را برای اولین بار برگزار کنیم که در آن زد و خورد وجود نداشته باشد آنها نیز با این موضوع موافقت کردند.

وی افزود: سال 77 اولین دوره رقابت‌ها را برگزار کردیم و تقریبا استقبال خوبی هم از این رقابت‌ها شد. سال 89 نیز برای دومین بار این فستیوال را برگزار کردیم که مسابقات با بالاترین کیفیت برگزار شد. سومین دوره این رقابت‌ها را با حضور  70 کشور برگزار کردیم که نایب ‌رئیس المپیک شورای آسیا، دبیر کمیته ملی و معاونین وزرای برخی از کشورها و برخی از چهره‌های سرشناس کشورهای میهمان در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. سال گذشته این رقابت‌ها باشکوه تر از دو دوره گذشته برگزار شد که همه حاضرین در این مسابقات از برگزاری این رقابت‌ها ابراز رضایت کردند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی در ادامه گفت:‌ این رقابت‌ها ابتدا هر دو سال یکبار قرار بود برگزار شود، اما مسئولان فدراسیون جهانی اعلام کردند که این رقابت‌ها هر سال باید برگزار شود به همین دلیل ما برای برگزاری چهارمین دوره این فستیوال درخواست‌مان را به شورای برون‌مرزی ارسال کردیم که آنها نیز با این موضوع موافقت کردند. متأسفانه 20 روز قبل نامه‌ای به دست ما رسید که مسابقات برگزار نشود. البته با یک ادبیات دیگر این موضوع را به ما اعلام کردند. بارها به وزارت ورزش مراجعه کردم و اعلام کردم که کشورهای میهمان بلیت حضور در این فستیوال را تهیه کرده‌اند و باید این رقابت‌ها برگزار شود. من در دوران عباسی وزیر گذشته و در دولت جدید نامه موافقت شورای برون‌ مرزی برای برگزاری این فستیوال را گرفته‌ام.

نوحی در پاسخ به این سؤال که آیا بودجه برگزاری این فستیوال بر عهده دولت است یا خیر، گفت: ما در سه دوره گذشته که این فستیوال را برگزار کردیم یک ریال از بودجه دولتی استفاده نکردیم و این دوره هم یک ریال پول از دولت نخواهیم گرفت. بیش از 55 بار با 55 برند جلسه گذاشتم تا در نهایت از بین آنها دو برند را به عنوان اسپانسر انتخاب کردیم که در این رقابت‌ها قرار است آنها هزینه برگزاری مسابقات را پرداخت کنند. این رقابت‌ها بین‌المللی است و در خاک ایران قرار است برگزار شود و افتخار بزرگی برای کشور ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه صحبت‌ها بر این است که گودرزی وزیر ورزش و جوانان با برگزاری این فستیوال موافق است. خوشبختانه او تفکراتش در راستای رشد ورزش است، اما یکسری افراد در سطح میانی وزارت ورزش دوست ندارند اتفاقات خوبی در وزارت ورزش رخ دهد. روز گذشته با سجادی در رابطه با برگزاری چهارمین دوره فستیوال صحبت کردم و گویا اطلاعات خوبی در این مدت به او ارائه نشده است. خوشبختانه او نیز اعلام کرد قطعا به این موضوع رسیدگی خواهم کرد و امیدوارم که هر چه زودتر زمان برگزاری این فستیوال اعلام شود. جا دارد از تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در این مدت برای برگزاری این فستیوال ما را حمایت کردند تشکر کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7